Autor Wątek: benzyna 2.0 250KM czy warto?  (Przeczytany 8752 razy)

Offline HE3r0

  • Aspirant
  • Wiadomości: 1
  • JAAAAG
Odp: benzyna 2.0 250KM czy warto?
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 16, 2025, 20:08:32 pm »
Po lifcie, będziesz miął PIVI PRO, i Android Auto na pokładzie, plus nie ma problemu z silniczkiem od zmiany biegów, bo jest normalna gała "przód-tył".
--
Maciej - Kraków
Jaguar F-Pace P250 R-Dynamic

Online Zbyszek01

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 563
Odp: benzyna 2.0 250KM czy warto?
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 16, 2025, 20:39:39 pm »
To o  czym piszesz jest dostępne od MY 2020/2021 a to o co on pyta jest we wcześniejszych rocznikach i pewnie w takiego chce nabyć.


Wysłane z iPhone
Jest - XE AWD 2.0d R Dynamic MY2020
By?o - XE 25d AWD MY2017

Offline barni

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Kocham to forum
Odp: benzyna 2.0 250KM czy warto?
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 16, 2025, 20:40:39 pm »
W F-Pace pierwszej wersji sprawdzasz jakie porty masz w podłokietniku
- jeżeli są tylko 2 x USB - nie ma szans na oryginalne Airplay i Android Auto, wtedy wymagana jest grubsza przeróbka aby to się pojawiło (porty, dedykowana złączka, przeprogramowanie kilku modułów) ale mi ASO wskazywało, ze po zrobieniu wszystkiego zgodnie z procedurą na wskazanych przez JLR częściach też mieli sytuacje, że  dalej nie działało, więc od tego czasu po prostu tego nie robią bo przecież nikt im za to nie zapłaci
- porty USB + HDMI lub porty USB + port na kartę SIM - można mieć Airplay i Android Auto upgrade'm softu z tym, że pierwszy upgrade trzeba zrobić w ASO, dopiero kolejne robią się po WiFi. To ile będzie Cię to kosztowało zależy od ASO, czasami warto podzwonić po kilku aby dostać najlepszą cenę.

To czy był robiony upgrade softu w ASO widać po WiFI - jeżeli jest ono w konfiguracji to znaczy, że był. Jeżeli go nie widać to potrzebny jest upgrade w ASO.  Tak samo jezeli masz stara grafike to musi byc zrobiony upgrade infotainmentu w ASO.

Plus kilka hintów:
- nie wiedzieć czemu WiFI w Jagu nie łączy się do hotspota postawionego na iPhone, trzeba postawić go gdzies kolo sieci WiFI rozgłaszanej przez standardowy router
- po tym upgrade w ASO byly podajże jeszcze dwa dostępne po WIFI, ale one nie wnoszą żadnych nowych funkcjonalnosci, poprawiają tylko błędy
- aby pobrały sie te dwa po WIFI trzeba czasami kilkadziesiąt razy kilknąć w sprawdzenie oprogramowania, nie wiem czy mają zapchany serwer czy jakis problem z jego dostepnoscia ale mimo, ze byla nowa wersja twierdzi uparcie, ze jest aktualna. Jest to ogolny problem znany na zachodnich forach Jaga. Ew. trzeba zaczekac kilka dni i wtedy nagle nowy firmware on sam wskoczy i zacznie sie aktualizowac. To bardzo dlugo trwa nawet na szybkim laczu, wiec spokojnie można wtedy zostawić go na noc aby się zaktualizował. Akumulatora nie rozładuje, chyba że już taki dogorywający.

PS. Infotainment fabryczny w tym Jagu jest dla mnie genialny, możliwosc ustawienia wszystkiego pod siebie niczym w smartfonie powoduje, ze w zasadzie wszystko czego używasz najczęściej mozesz mieć na głownym ekranie. Zero klikania podczas jazdy i szukania jakis funkcji pochowanych w rożnych submenu.

PS2. Moj ma 170k na budziku i zero problemow z jogiem od biegow. Nie wiem czy problemy nie wynikaja z tego, ze on jest niedaleko cupholderów, wiec rozlanie czegokolwiek do picia powoduje, ze ciecz dostaje sie do srodka tego joga.