Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ40 4.0 1991r. nie jedzie na rozgrzanym
wtom:
Raczej w miarę ok. Ja swoim jadąc na wycieczki spokojnie nie zszedłem niżej 9. Rozepnij może obejmę przed kątami. Rozsuń trochę rury i pojedź na test, będzie pierdział ale wyeliminujesz katy. Albo jak nie masz takiej możliwości to zdejmij je albo odchyl gardziel do dołu, weź latarkę i zobacz czy nie są stopione lub popękane. Możesz kamerki inspekcyjnej nawet takiej do smartfona użyć. Pomierzyłeś ten czujnik temperatury? Jaki błąd Ci wywala na desce VCM?
adamdid:
Ok auto odebrane na razie bez naprawy ...elektronik myśli a ja podeślę jego spostrzeżenia:
- zielona kostka nisko przy silniku ( sprzęgło sprężarki) brak napięcia
- wentylator przed chłodnicą klimatyzacji wg niego do wymiany ( ewentualnie regeneracji) piszczy
- potrzebny schemat elektryczny podłączenia klimy
Posprawdzał bezpieczniki , końcówki przewodów i jedyne jak twierdzi co znalazł to brak napięcia jak pisałem na początku.
Może mądre głowy zaznajomione z marką mi pomogą.
pozdrawiam
Sany:
Auto naprawione. Należało wrócić do punktu od którego zacząłem czyli do pompy paliwa. Okazało się że została zamontowana nie odpowiednia pompa, to jedno a dwa to kosz pompy paliwa był uszkodzony paliwo zamiast pod odpowiednim ciśnieniem płynąć do silnika to tryskało na boki w koszu. Teraz kotek śmiga jak powinen. Zrobiłem kilka prób autostradowych i jest OK.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej