Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

XE 25T AWD - Spaliny w zbiorniczku wyrównawczym

<< < (2/2)

pawel_karol_no:
Ok mam update dla zainteresowanych sytuacją 2.0 turbo benz. Na stronie amerykańskiej wyczytałem, że te silniki mają wadę konstrukcyjną głowicy, uszczelki, płaszcza wodnego etc. Ogólnie zdarzają się przedmuchy i pęknięcia bloku. Płyn przedostaje się do cylindrów. U mnie póki co znika tylko trochę płynu i spaliny w zbiorniczku wyrównawczym. Spadków mocy i innych tego typu rzeczy nie ma. Podobno wymiana uszczelki i planowanie nie daje zbyt wiele bo to temat powracający. Najlepiej zmienić słupek na ten z wersji poliftowej 2020+ tam jest ten temat poprawiony. Także tak to 🤷 póki co zadzwoniłem do MM Cars w Warszawie z pytaniem o akcję serwisową wadliwej jednostki napędowej. Czekam na odpowiedź.

pawel_karol_no:
Kolejny update. Poprzednie stwierdzenie można wyrzucić do kosza. Wadliwe były silniki ecoboost z początków produkcji 240 KM były też montowane w XE ale wcześniej. Mój 2LAJ20P4M jest wolny od wady fabrycznej. 9.11 wstawiam do Autoreduta Powiśle na diagnostykę. Dam znać co wyszło.

pawel_karol_no:
Siema grupa.
Informuję jak skończyła się sprawa ze spalinami w układzie chłodzenia. Stanęło na tym, że nie chciałem rozbierać silnika żeby szukać przyczyny bo spece krzyczeli  chore pieniądze za taką diagnostykę. Wymieniłem piec na nowszy z wersji P250 z przebiegiem 15 tys km i mam nadzieję, że posłuży długo. Auto odebrane dzisiaj z naprawy i śmiga jak trzeba. Ceny takich silników u nas to jakiś kosmos. Warto szukać za granicą, a najlepiej w UK.
Pozdrawiam i w razie pytań służę pomocą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej