Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)
położenie wałka rozrządu
Causa1980:
Diagnoza: do wymiany 2x zawór SOLENOID oraz elektrozawór chłodzenia tłoków. Ponoć w modelach 2017 (model na 2018) była to wada fabryczna, do której oczywiście Jaguar nie przyznał się. Oczywiście nie było akcji producenta wymiany tego w ramach gwarancji. Dam znać czy to rozwiązało problem.
Driv3rrrr:
Przecież ten rozrząd był totalnie niepotrzebnie wymieniony. Błędy są tak jasne, że nie wiem po co te koszta
Causa1980:
Masz racje. Ale taka była wstępna ocena salonu. Decyzję o wymianie rozrządu podjąłem ja, więc pretensje co do kosztów mogę mieć do siebie, ale to nieistotne.
W cale nie było takie oczywiste, jakoś nikt takiej diagnozy nie postawił, więc...
Causa1980:
Jak na razie auto chodzi jak nowe...
LuKaS:
Witam wszystkich,
Podpinam się pod temat. Jaguar XE 2018r. 2.0T 147KW.
Zaczął świecić się check engine i to nie jakoś regularnie. W załączniku screen z wykazem błędów.
Oprócz kontrolki auto jeździ "normalnie".
Czasami zdarza się, że check engine się nie zaświeci ale odetnie turbo. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy.
Zauważyłem też, że jeśli auto dynamicznie przyspiesza z wentylacji daje się odczuć dziwny zapach, którego nie mogę porównać do niczego.
Czasami też, ale bardzo rzadko przy zimnym starcie "po nocy" już po pracy rozrusznika słychać, jakby miał problemy z odpaleniem auta (akumulator sprawny) a potem zamiast "trzymać" obroty to one falują jakby na resztkach paliwa pracował, jak już się ustabilizuje to nie ma mocy i podczas jazdy jeszcze inny (także nie do porównania) zapach czuć z wetylacji.
Ponowne uruchomienie auta powoduje, że zaczyna ono pracować normalnie.
Zmieniłem olej na Miller's, zrobiona była płukanka silnika oraz zastosowany preparat warsztatowy (wszystko od Miller's Oil's) do czyszczenia układu paliwowego.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej