Witam. Dzisiaj zabrałem się za wymianę filtra paliwa w moim X300. Podczas wymiany, kiedy odkręcałem rurki paliwowe od filtra, okazało się, że jeden z przewodów, który wychodzi ze zbiornika tuż nad mostem, przegnił i ułamał się. Dokładnie stało się to na kolanku, które wychodzi ze zbiornika nad mostem i tam przechodzi w przewód gumowy. Tam wychodzą chyba dwa przewody. Udało mi się prowizorycznie nasunąć na ułamane kolanko przewód gumowy i połączyć go z rurką paliwową wchodzącą do filtra paliwa i jakoś uruchomić auto, ale to tylko prowizorka, żeby "zjechać z lewarka". Moje pytanie i prośba o pomoc: od czego zacząć, żeby zabrać się do obróbki umałamanego kolanka i zastąpić stary przewód gumowy? Lepiej będzie wyciągać zbiornik paliwa, czy trzeba próbować od dołu, czyli poprzez demontaż mostu itd.? Jak wygląda demontaż zbiornika? Czy jest on zamocowany czymś jeszcze oprócz dwóch opasek, które widać w bagażniku? Czy demontaż zbiornika w ogóle pomoże mi dostać się do miejsca, w którym przegnił mi przewód? Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki, bo temat trochę mnie przeraża, jak na to wszystko patrzę...