Może być nieszczelność w układzie , przez co tył jest OK , a przód nisko , ale nawet gdyby tak było , system ( o ile czujniki dobrze działają ) powinien wyrównać auto na postoju , choćby w nocy , kiedy nie jest używane ( w X350 włącza się komp od zawieszenia i równa auto nawet jak stoi zgaszone ( co 24h z tego co pamiętam) , oczywiście jedynie upuszczając powietrze , a nie uruchamiając kompresor ). Możesz jeszcze zrobić test , czy auto wie jak stoi , czyli jak teraz masz tył za wysoko a przód za nisko , odłącz akumulator na 3h , po tym czasie podłącz i zobacz , czy po podpięciu klemy auto zaczyna korygować tył. Jak szybko opada , to trzeba zerknąc najpierw pod maskę , czy gdzieś nie syczy , a potem pod auto, przy dużej nieszczelności bedzie słychać , no i kompresor bedzie za długo chodzić i stąd ten błąd, bo nie moze dobić ciśnienia ile trzeba.