@krystian382, z takich rzeczy, które nic nie kosztują, to na początek sprawdził bym napięcie na akumulatorze.
Później, standardowo jak przy wszystkich starych samochodach oczyścić i zakonserwować styki elektryczne. Mam tu na myśli punkty masy oraz połączenia przy przekaźnikach, które znajdują się w komorze silnika. Po wielu latach eksploatacji, te punkty po prostu śniedzieją i przewodzą prąd z coraz większym oporem.
Przyczyna Twojego problemu może być oczywiście inna, ale to co napisałem i tak bym zrobił. Ja mam akurat samochód z 82r i część styków u mnie jest powiedzmy OK, a część jak rozbieram, to jest dość zaśniedziała.
Taki sam przegląd zrobił bym w puszkach z bezpiecznikami jeżeli masz je w komorze silnika. Nie wiem jak jest u Ciebie, ale ja mam część bezpieczników właśnie tam.
Czyli trzeba by wyciągnąć bezpiecznik, sprawdzić jego gniazdo, ew. przeczyścić, zakonserwować i włożyć z powrotem bezpiecznik.
Tyle mogę pomóc w tym temacie, powodzenia.