Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Jaguar XF SV8 - zakup auta
MSZCZPN:
Witam wszystkich posiadaczy,
W ciągu najbliższych miesięcy planuję zmienić samochód na coś mocniejszego, na zakup planuje przeznaczyć około 50 tys.
Zauważyłem, że jedną z opcji w tej cenie jest Jaguar XF w wersji 4.2 z kompresorem.
Chciałbym zapytać o to na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach takiego auta. Z tego co udało mi się ustalić konstrukcyjnie nie jest to szczególnie wadliwe auto, natomiast ciekaw jestem, czy są jakieś szczególnie kosztowne problemy, które trapią to auto i ile pieniędzy średnio warto mieć przygotowane na zainwestowanie w auto po zakupie.
Obecnie użytkuję volvo s60. Chciałbym ocenić o ile droższa jest eksploatacja takiego auta (głownie serwis, spalanie nie jest dla mnie problemem).
Driv3rrrr:
Najdroższe hamulce i zawieszenie tak naprawdę z rzeczy eksploatacyjnych. A po kupnie zależy w jakim stanie kupisz. Ale uważam że 5k na wejściu trzeba sobie zostawić tak czy siak.
ZAIC:
Swoim SV8 zrobiłem już prawie 40 tyś km (obecny przebieg to około 240 tyś km) i nic poważnego się z nim nie dzieje. Części typu oleje, filtry itp są w normalnych ludzkich cenach. W moim aucie problemem jest kamera cofania, której po kilku próbach naprawy jeszcze nie ogarnąłem. Poza tym jakaś pierdoła zawsze się znajdzie do poprawy ale nie jest to nic szczególnie trudnego do opanowania - normalne użytkowanie. Jeśli znajdziesz zadbaną sztukę to powinieneś cieszyć się bezproblemową jazdą. Za niedługo planuję sprzedać swojego i pójdę prawdopodobnie w kierunku XFR.
Wymieniacz:
Witam ,posiadam właśnie takiego XF-a i szczerze mogę polecić. Wrażenia z jazdy są super w trybie dynamic i z łopatkami to na prawdę agresywny kocur :) . Silnik i skrzynia raczej pancerne, upierdliwa jedynie elektronika w moim przypadku czujniki parkowania działają czasami a czasami nie oraz czujniki ciśnienia w oponach czasami się odzywają ale generalnie są to pierdółki. Niedawno wymieniłem u siebie kpl hamulców przód oraz tył wraz z zaciskami i koszta nie są straszne- taniej niż w Audi A6 c5 4.2 z 99r , np zacisk hamulcowy tył 200 zł :) . Podczas jazdy testowej pojeździj troszkę dłużej poza miastem i sprawdź czy nie wyrzuca błędu odnośnie w/w czujników TPMS . Życzę udanego zakupu, pozdrawiam :-super
JaguarGieremek:
Czołem, jak coś to dzwoń 880400483 , będziemy mieli jednego sv8 na sell.
Pozdrawiam
Arek
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej