Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Obroty do 3 tysiecy i odcina 2.5 v6

<< < (2/3) > >>

Andrejek:

--- Cytat: q_nerk w Luty 12, 2023, 10:23:19 am ---Masz za duże korekty - stąd odcięcie - skasowanie błędów pomoże, ale na krótko.
Masz LPG? Jeśli tak to skasuj błędy i zobacz jak jeździ na benzynie. Jeśli będzie ok, tzn że LPG do regulacji.
JEśli nie lub na bezynie jest tak samo. To uszczelki pod dolnym i górnym kolektorem do wymiany. Co do "klapek" zmiennej geometrii - to do wymiany jest oring - roboty na 10minut na obie sztuki.
Po wszystkim kasowanie błędów i odpięcie aku na 15 minut, po czym wyjeździj min. zbiornik paliwa na benzynie.

--- Koniec cytatu ---
Niemam LPG i nie zamierzam dawac ale dobrze mysle ze te "klapki" zmiennej geometrii to są te dwa silniczki krokowe oraz czy to one mogą być winne? Do komputera i usuwania błędu oczywiście bede dawał ale chciałbym na począwku samemu posprawdzac potencjalne awarie i to co będzie uszkodzone to wymienic. Górny i dolny kolektor to poprostu ssący i wydechowy czy jak to wygląda?

voitec:
A chceck Ci świeci/mruga wtedy jak nie chce jechać? To jak nie chcesz się 'orobić' niepotrzebnie, to zacznij od zakupu https://allegro.pl/oferta/interfejs-diagnostyczny-vgate-icar2-elm327-obd2-11742707639?utm_medium=afiliacja&utm_source=ctr&utm_campaign=9e767e79-4fa4-47d9-af53-8f1f240dfda9# i dowolnej aplikacji OBD via bluetooth. Odczytasz błędy i będziesz miał punkt zaczepienia.

Andrejek:
Znaczy żólty check jest caly czas, a auto caly czas ma do 3 tys tak pozatym to jezdzi dobrze mysle ze to tryb awaryjny. Dzisiaj odkrecilem kolektor i zdjąłem silniczki krokowe ale bylo caly czas tak samo oprocz tego że oczywiście bez gazu auto gasło. Bardzo chętnie bym kupił ten interfejs i apke ale mam pytanie czy można przez to normalnie usuwac błędy i dawac rady bez mechanika, czy tylko ich wyswietlac?

voitec:
Możesz odczytać i usunąć. Ale pamiętaj, że kontrolka to tylko oznaka błędu, a nie przyczyna. Trza naprawić, żeby ponownie się nie zaświecił ;-)

q_nerk:
Klapki jak otworzysz maskę to usłyszysz - uszczelki pod kolektorami nie - i na nie stawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej