Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Obroty do 3 tysiecy i odcina 2.5 v6
Andrejek:
Od kilku dni mam jaaga 2.5 v6 2004 i sprawa wygląda tak że nieważne czy zimny/ ciepły czy stoi czy jedzie caly czas obroty jak dojdą do 3 tys to jest odcina i niby do tych 3 tysi jedzie fajnie ale wiadomo że musi duzo bardziej sie krecic. Do tego jakby mu w trakcie jazdy mocniej przycisl to odrazu po wejsciu poza bariere 3tysi to caly samochod zaczyna drgać i wręcz go muli, poprzedni właściciel mówi że to klapki w kolektorze ssącym i uszczelka pod głowicą która juz jest do wymiany. Co byscie mi doradzili i jesli mam nadzieję ze to sprawa tylko kolektora to co z niego wymienic? Czy same klapki? Czy mozna ich po prostu wymontowac?
q_nerk:
Masz za duże korekty - stąd odcięcie - skasowanie błędów pomoże, ale na krótko.
Masz LPG? Jeśli tak to skasuj błędy i zobacz jak jeździ na benzynie. Jeśli będzie ok, tzn że LPG do regulacji.
JEśli nie lub na bezynie jest tak samo. To uszczelki pod dolnym i górnym kolektorem do wymiany. Co do "klapek" zmiennej geometrii - to do wymiany jest oring - roboty na 10minut na obie sztuki.
Po wszystkim kasowanie błędów i odpięcie aku na 15 minut, po czym wyjeździj min. zbiornik paliwa na benzynie.
voitec:
"Co byscie mi doradzili" - skuteczną diagnostykę, a nie oczekiwanie pomocy ze szklanej kuli.
Boodzio2:
Lewe powietrze do sprawdzenia zwłaszcza szczelnosc klapek w dolocie.
ZAIC:
Miałem tak samo ale w Alfie Romeo - winny był przepływomierz...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej