Dowiedziałeś się, co się stało z Twoim autem?
Niestety nie mam dobrych wieści..
NIGDY nie dotykajcie akumulatorów w XFie.... Jeżeli jest konieczna wymiana, to trzeba go supportować ładowarką lub odczekać 20 minut z zamkniętym centralnym i z zatrzaśniętym zamkiem klapy, ale klapa musi być uchylona i wtedy można odpinać klemy.
Prawdopodobnie upaliłeś CJB i dlatego zgubił kluczyki.. tak się dzieje często w XFach.
Teraz nawet SDD nie podłączysz. Należy znaleźć jakiegoś człowieka, który przeflashuje Ci CJB.
Jak będziesz miał działający CJBto będziesz mógł powrócić do pierwszego problemu, jaki Cię zmotywował do odpinania klem.
W skrócie, co trzeba zrobić:
1. Potrzebny jest programator np. xprog 5.55
2. CJB na stół
4. Trzeba wyjąć wszystkie bezpieczniki z CJB, ponieważ nie będziesz mógł go otworzyć.
5. Gdy już to zrobisz, będziesz musiał przylutować do płyty głównej. 4 kable... to nie jest łatwe, ale też nie jest technologią NASA...
Będą 4 kable. Niebieski, żółty, pomarańczowy i fioletowy. GND=niebieski, żółty=B3, pomarańczowy=B5, fioletowy=vcc.
6. Trzeba odczytać zawartość eepromu z CJB i zapisać zrzut…
7. Teraz ostatnie programowanie ... lub bardziej prawdopodobne wymazanie oryginalnej zawartości eepromu.
8. KOŃCOWE PROGRAMOWANIE -> do samochodu i działa