Cena wyjciowa mocno przeszacowana, koszt wymiany pełnego rozrzadu to dobre 10 000zl i przy tym przebiegu musisz założyć konieczność jego wymiany - zbijaj cenę. Silniki 204DTD to nie tylko problemy z rozrzadem, ale także halasujace walki balansujace, sypiace się turbiny, zapchane odmy, przedmuchy , zatarte pompy olejowe, panewki i pękające tłoki, poduszki silnika, problemy z adblue i pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło. A wszystkie problemy biorą się z interwałów olejowych zalecanych przez producenta na poziomie 34Kkm. Na brytyjskim forum Jaguar XE na FB nie ma tygodnia żeby ktoś nie szukał słupka silnika. Bardzo prawdopodobne że oferowany samochod jest już po wymianie silnika, koszt zakupu silnika to już okolice 20K zl a będzie drożej bo produkcja silników zakończyła się pewnie ze 3 latata temu. Jak jest duży popyt a mała podaż to prawa ekonomii są bezlitosne. Uważaj i dobrze przemysł zakup. Powodzenia.