Czujnik jest ok, deska działa, nie ma informacji o engine safemode, po prostu pętla magnetyczna nie rozpoznaje sygnału z kluczyka, więc ciągle sypie błędem zablokowanej kierownicy. Jeśli mongoose nie ogarnie immo, to może polecisz jakiś sprawdzony programator + program do edycji wsadu ecu? Jestem po technikum elektronicznym i coś tam z programowania mikroprocesorów pamiętam, to nie może być nic trudnego
Jeśli udało mi się atmegi programować, to myślę, że z odpowiednim programatorem też bym sobie poradził. Jeśli mam wydać kilka stówek na kabel, którym nie wyłączę immo po obd, to jestem skłonny dołożyć kilka stówek i zacząć przygodę z rzeźbieniem w goownie (nigdy nie byłem fanem 01).
EDIT:
Prześledziłem schemat i chodzi mi po głowie zmostkowanie fc15-5 i fc15-4 przy zegarach, a przy pinie fc63-6 zostawić przerwę (lub do ground)... Ktoś z kolegów może już tego próbował?...