U mnie jest niestety taki problem, że z tyłu tak jak pisałem jest tylko 20 mm do obrysu, więc dystans najlepiej jeśli by był maks 15 - 17 mm. Tej grubości dystanse są na tyle cienkie, że są w wersji przelotowej a nie nakręcanej, i do tej pory wszystko ok, problem pojawia się gdy nałożymy przelotowy dystans na szpilki, to okazuje się że są za krótkie i należałoby je wymienić na dłuższe i tu dochodzimy do problemu, bowiem wolę nie dłubać w piastach i nie wymieniać szpilek w aucie na gwarancji bo to już zbyt duża ingerencja i może być to powód do odrzucenia gwarancji.
Pytałem od jakiej grubości stosuje się dystanse przykręcane i tu sugerują od 25 mm wzwyż, ale 25 mm to już za dużo, więc w przypadku kół letnich dystanse odpadają, kwestia kół zimowych, które zamiast 255 są 225, ale raczej wolałbym nie ściągać i nie zakładać dystansów co sezon.