Bardzo dziękuję za odpowiedź. Czytałem dużo Twoich postów i dzięki, że dzielisz się swoim doświadczeniem. Może teraz też pomożesz.
Samochód X300 4.0L 96r. stał długo w zakładzie blacharskim, była robiona podłoga i konserwacja podwozia. Było rozpinanych dużo wtyczek ale po podłączeniu i złożeniu samochód bez problemu odpalił. Wymieniłem dodatkowo rozrusznik o czym już pisałem ale pojawił się dodatkowy problem. Samochód gaśnie np. kiedy dojeżdżam do skrzyżowania i zatrzymuję się. Sytuacja występuje tylko wtedy kiedy przekroczę 3tys obrotów. Jeżeli pilnuję się i jeżdżę spokojnie to nie ma problemu silnik i skrzynia pracuje bez problemu. Nie wiem jak temu zaradzić. Zrobiłem kilka rzeczy o których czytałem na różnych forach. Naładowałem porządnie akumulator i skasowałem błędy, podmieniłem TCM, zmieniłem czujnik położenia wału, sprawdziłem poziom oleju w skrzyni. Na jednym z forum przeczytałem też o sprawdzeniu czujnik prędkości skrzyni. Omomierzem sprawdziłem pin 2 i 38 na wtyczce TCM. Pokazuje 364Ohm ale nie wiem czy to jest dobra wartość. IDS pokazuje przy TCM błąd P0727 czyli Engine speed input circuit no sygnal oraz przy ECM P1775 ale chyba dlatego, że silnik zgasł i zapaliła się lampka MIL na tablicy. Czy Masz jeszcze jakiś pomysł co mogę sprawdzić. Spróbuję jutro jeszcze odpiąć kickdown ale nie wiem czy to pomoże. Pojawiają sie jeszcze błędy P1401 oraz P1409 ale dotyczą EGR, którego nie mam i nie wiem jak to wyłączyć. Błędy od EGR były od zawsze. Pozdrawiam i proszę o jakieś wskazówki. P.S. Gdzie szukać tego wężyka do odpowietrzania skrzyni?