Sprawdź:
-potencjometr gazu (jest pod manipulatorem od linki gazu po środku silnika) - odłącz wtyczkę z 3 kablami i miernikiem zweryfikuj czy jest ciągłość ścieżek,
-przewód podciśnieniowy od silnika do komputera w prawym boczku w bagażniku - musi być szczelny,
-zawór powietrza (z termostatem przy lewym kolektorze) czy działa prawidłowo i nastawy przepustnic głównych w kolektorach (można użyć pirometru i sprawdzić porównawczo temperatury katalizatorów -wymagane blade pojęcie o mechanice),
-warto sprawdzić sondy lambda,
Ps. w tym modelu, coś mi się zdaje że nie ma przepływomierza - tak prawie na pewno,
Na moje oko masz uwalony potencjometr gazu, ale ja się nie znam...bo w moim XJS przekopałem cały silnik i teraz pracuje jak zegarek.
Jak uznasz za stosowne zadzwoń/napisz jeśli tylko dam radę, postaram się pomóc.