Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ40 3.2 '92 - auto nie pali- pomarańczowa iskra z cewki

(1/2) > >>

krucci:
Witam,
borykam się od jakiegoś czasu z problemem, że auto 'kręci, ale nie pali'.
Podczas jazdy, na skrzyżowaniu po wrzuceniu na luz zgasło i już nie chciało odpalić.
Paliwo dochodzi, zdiagnozowane zostało brak iskry na świecach. Wymienione 'najczęstsze przyczyny' tj. czujnik położenia wału, moduł zapłonu, cewka.
Jakieś pół roku temu wymieniane były przewody wysokiego napięcia, kopułka, palec rozdzielacza - wyglądają dobrze. 
Niestety po wymianie owych części auto dalej nie pali.
Sprawdziłem w ogóle czy jest iskra z cewki na przewodzie wysokiego napięcia idącym do kopułki, iskra jest tyle że 'pomarańczowa', natomiast od kopułki do świec już jej nie ma, na żadnym przewodzie.

Czy to jest spowodowane 'słabą', pomarańczową iskrą? Jeśli tak to gdzie dalej szukać przyczyny powstawania słabej iskry?
Czy może jednak palec/kopułka/przewody albo sam aparat zapłonowy może być winowajcą?     

slawekw:
A cewka jakiejś dobrej firmy?

krucci:
Cewka Valeo... tylko taką mieli stacjonarnie...
Jeśli macie jakieś sprawdzone to dajcie znać.
Dzięki 

wtom:
jak najbardziej mogą być przewody i kopułka, zanim wymienisz, pomierz rezystancję kabli, szczególnie tego od cewki do kopułki oraz wyczyść styki palca i w kopułce

krucci:

Sprawdzę.
Jeszcze dodatkowo dopytam bo może mieć to kluczowe znaczenie czy Fuel Fail 26 może skutkować słabą iskrą z cewki? uszkodzona sonda, lewe powietrze, przeplywka?
Uczepiłem się tej iskry, ale ten kolor nie daje mi spać i szukam co może to powodować, licząc na to że jak zobaczę niebieską iskrę z cewki to będzie też iskra na świecach i odpali. 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej