Byłem obejrzeć te dwie sztuki, z daleka bardzo ładne z bliska gorzej...
https://luxuryclassic.pl/produkt/2003-jaguar-xkr-cabrio/Pomiar grubości lakieru: maska 300, klapa tył 300, prawy tył 300. Klapa tył pomalowana po amerykańsku, nie ma wogóle połysku jest matowa i szorstka w dotyku. Pozostałe elementy ok150um. Środek dość ładny.
https://luxuryclassic.pl/produkt/2004-jaguar-xk8-cabrio/Ciężko ocenić czy faktycznie tylko podłoga od strony kierowcy jest skorodowana, auta stoją bardzo ciasno w ciemnej hali. Pan zapewniał że tylko jedna strona ale nie weryfikował tego. Na podłodze jest warstwą bitumu zabezpieczenia przed kamieniami fabryczna także korozja jest ukryta. Skóry w środku suche, pęknięty tylny fotel. Problemy z elektryka być może spowodowane korozja podłogi i uszkodzeniem wiązki, nie działa elektryka foteli, kolumna kierownicy rozkręcona, guzik Valet też wystaje.
Całe auto lakier 180-190, maska i klapa po 300 też bardzo brzydko pomalowane. Mam do niego raport, w ogłoszeniu jest podany zły VIN
https://autoreport.info/report/QG8PYg167qGvL03KNRMf2dmdxJyBAKm5