Autor Wątek: XJR X300, '96, Warszawa, 37900  (Przeczytany 5400 razy)

Offline rolf

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 32
  • XJ40 4.0 '89
XJR X300, '96, Warszawa, 37900
« dnia: Wrzesień 23, 2021, 15:01:09 pm »


XJR 4.0 1996, przebieg 230000km, zielony. Stan oczywiście idealny, w co zwłaszcza biorąc pod uwagę komis, powątpiewam. Ale na miejscu, to można podjechać.
Może ktoś widział, coś słyszał, podpowie na co zwrócić uwagę?

Offline jzw

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 34
Odp: XJR X300, '96, Warszawa, 37900
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2021, 18:39:26 pm »
W tej cenie uważam że buda nie powinna wymagać prac, także sprawdziłbym czy nie ma rdzy i w jakim stanie lakier. Tylne swiatła są z chromowanymi obwódkami, a takich nie było standardowo w XJR, więc ktoś je wymienił (wiadomo, zazwyczaj taka wymiana następuje po dzwonie z tyłu). Poza tym skoro auto w wawie, to sprzedajacy powinien umozliwic sprawdzenie standardowych elementów (zawieszenie etc.) w dobrym warsztacie - z doświadczenia wiem że warto zainwestować w to $$, zawsze się zwróci przy negocjacji ceny.
XJR '96 manual | X300 '97 4.0 | XJ40 '90 4.0 manual | XJ81 '93 | DD6 Majestic '94 | DD6 Insignia '93 | XJ40 XJR '90 manual

Offline msiwow

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 567
Odp: XJR X300, '96, Warszawa, 37900
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2021, 19:08:47 pm »
Moim zdaniem na tylnych lampach nie ma chromu tylko poprostu z tych plastikowych obwódek zszedł lakier, widać to na lewej przy klapie...taki znak czasu.

Jak masz blisko to jedź, pewnie auto w komisie będzie w gorszym stanie niż się tego spodziewasz. Co do wyżej wspomnianego stanu blacharsko lakierniczego zderzaki a zwłaszcza przód już na zdjęciach nie wyglądają idealnie. Airbag się świeci....ale wszystko można naprawić, kwestia po oględzinach ile faktycznie sprzedający jest w stanie zejść z ceny.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2021, 19:13:26 pm wysłana przez msiwow »

Offline rolf

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 32
  • XJ40 4.0 '89
Odp: XJR X300, '96, Warszawa, 37900
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 24, 2021, 14:04:20 pm »
Dzięki serdeczne za komentarze.

Auto ogólnie trzyma się kupy. Lakier trochę podmęczony, w paru miejscach odświeżany (ale raczej dawno temu), trochę szpachli na przednich błotnikach i tylnym prawym przy drzwiach. Parę purchli na progu wewnętrznym pod drzwiami z tyłu. Szyby zdaje się oryginalne, szpary wszędzie ładne, jak na moje laickie oko mocno bity nie był. Podłużnice i bagażnik wyglądają ok. Lampy z tyłu chyba oryginalne, rzeczywiście zszedł lakier z obwódek, został matowy plastik.
Opony stare, łyse i popękane.
Wnętrze do dopieszczenia. Brakuje pokrywki jednej popielniczki, połamany nawiew na tył, wyświetlacz radia nie działa, ten wąski panel od świateł, podgrzewania siedzeń itd lata luźno. Drewna takie sobie, ale w miarę estetycznie to wygląda. Na kierownicy drewno powygryzane. Fotel kierowcy z jednej strony nie opuszcza się do końca, więc albo jeździmy na podniesionym, albo na krzywym:)
Wyświetla się rzeczywiście airbag, ale jak się przestawi komputer to znika. I kontrolka też gaśnie. Nie wiem czy tak powinno być?
Po przejechaniu paru metrów wyskakuje kontrolka ABS i trakcji i rzeczywiście nie działają. Komputer wywala silnik pompy. Pewnie pompa do wymiany. Czy tu też tak samo działa z akumulatorem ciśnienia jak w XJ40?
Przy depnięciu na wysokich obrotach piszczy pasek (?) od kompresora. Nie wiem czy to duży problem. Mocy chyba mu nie brakuje, silnik pracuje ładnie, skrzynia też.

Kusi mnie, nie wiem czy jutro nie zabiorę na jakieś SKP i do domu.