Autor Wątek: Tylne zawieszenie x300  (Przeczytany 3240 razy)

adriansajecki

  • Gość
Tylne zawieszenie x300
« dnia: Czerwiec 25, 2009, 14:00:48 pm »
Mam kilka pytań. Stałem sie posiadaczem Daimler six 1997 rok. Mam pytanie odnośnie zawieszenia. W tym tygodniu pojechałem do serwisu Bilsteina na uczniowska w Warszawie i chcialem zregenerować amorki i niestety tylko z przodu mialem Bilsteina i tylko przód zrobiłem amorki i wymiana odbojników. Teraz chce zrobić tył i pytanie czy zakładać też Bilstein żeby były takie samie czy nie koniecznie?  Co oprócz amorków i odbojników przydało by sie wymienic? Czy sprężyny wymieniac czy wyciągnąc a może zostawić? Podczas jazdy na niedużych wybojach coś tak stuka z prawej strony z tyłu dosyć szybko jak by jakiś stabilizator albo coś takiego co to może być ?

adriansajecki

  • Gość
Odp: Tylne zawieszenie x300
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2009, 14:30:38 pm »
z tymi sprężynami to wyciagnąc stare (zregenerować) czy zostawić (nic nie robić zostawić takie jakie są) :-wstyd

adriansajecki

  • Gość
Odp: Tylne zawieszenie x300
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2009, 22:39:37 pm »
chodzi o te tuleje belki ??  
link niezgodny z regulaminem - admin.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2009, 22:59:31 pm wysłana przez micky »

gesiog1

  • Gość
Odp: Tylne zawieszenie x300
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 26, 2009, 19:41:51 pm »
tak to tuleje tylnej lawy-tez na dniach bede wymienial,mam jyz zakupione wlassnie w "tym "sklepie

Jasiek1

  • Gość
Odp: Tylne zawieszenie x300
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 30, 2009, 10:16:28 am »
Sprawdź czy te stuki z tyłu nie biora sie z luzu półosi w dyfrze. Podlewaruj tylne koło za wahacz i poruszaj kołem góra dół. W XJ za utrzymanie koła w pionie odpowiada półoś i własnie na wejściu półosi do dyfra czesto występuja luzy.