Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

ASO Gdzie polecacie ?

<< < (2/3) > >>

M737:
ok jeżeli nowy przyjdzie polakierowany fabrycznie to zmienia sprawę kompetencji ASO - zakładam na 90%
że wymienią element bez komplikacji (przy malowaniu dałbym 5% szans na porządnie wykonaną usługę)

ale chyba jednak JLR nie sprzedaje zderzaków do XE w lakierze fabrycznym co oznacza konieczność
lakierowania

(20 lat temu zamawiałem zderzak do Hondy w ASO - przyleciał do PL w kartonie wielkości patokawalerki :D
fabrycznie lakierowany na kolor samochodu)

Jaccom:
Dokładnie, malowanie wykluczone. Interesuje mnie jedynie wymiana na nowy malowany fabrycznie.
 Dodatkowo serwis musi stwierdzić czy nie ma innego uszkodzenia poza wizualnymi.
Lewa strona auta jak widać jest lekko przesunięta względem maski, dodatkowo lewa strona lampy przemieszczona, widać szczelne miedzy rogiem lampy a zderzakiem możliwe że lampa ma uszkodzone zaczepy lub pęknięcia przy mocowaniu i jest podatna na zaparowanie.

M737:
1 jak kolega wyzej napisał - wymiana w ASO = zakup zderzaka gołego bez lakieru + lakierowanie w ASO
(ASO może korzystać z podwykonawcy...)

2 lepiej oddać auto do dobrego lakiernika który potrafi malować samochody korzystając z chemii dobrej jakości
a nie najtańszej (mam takiego ale w Łodzi)

3 ustawienie elementów nie bedzie problemem, to kosmetyczne przesunięcie

4 do weryfikacji w szczególności wypustki lampy na których opiera się zderzak

Jaccom:
Chce wymiany nie z powodu uszkodzonej powłoki lakierniczej, Na zdjęciu słabo to widać, jest odkształcony w jednym miejscu widać odciśnięty jakiś element konstrukcyjny pod zderzakiem, Rozwiązanie pod tytułem zamalujemy i będzie jak nowy, nie jest rozwiązaniem przywrócenia do stanu pierwotnego.
Tak to i szarą taśmą można zakleić. :D Rodem z ekipy druciarzy
ASO ponieważ zależny mi żeby było złożony zgodnie z schematem spinki na swoich miejscach, nie jakieś tak wygodnictwo bo to miał majster pod ręką.

Wracając do pytania, Jakieś doświadczenia z serwisami w Warszawie ?

M737 Sam demontowałeś zderzak ? czy to gratis od majstra ?  :-chyt

M737:
w takim razie musisz kupić zderzak i go polakierować, nie masz szans na zderzak polakierowany fabrycznie

nie sam, robił to mój zaufany blacharz-lakiernik który potrafi naprawiać samochody

jeśli odciśnięcie jest tu gdzie przypuszczam co zaznaczyłem na czerwono... poprawna naprawa tego zderzaka
to koszt max 200zł, to się podgrzewa i przywraca do stosownego kształtu przed oddaniem do lakierowania
oczywiście możesz kupić nowy, kwestia $$$, będzie duuuużo drożej a jak ma to być zakup z ASO to kilkanaście razy
drożej :)

papieros - hmmm, ja palę inne więc to nie mój, zakład w którym JAG był naprawiany po sprowadzeniu... tak nikt by nie
zapalił papierosa, podział na strefy - mokra, sucha, zapylona, czysta + jedna osoba do nadzoru której zadaniem jest nieustanny obchód
i doglądanie każdego stanowiska pracy, wykluczam blacharza

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej