Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)
Gwizd turbo nawet po regeneracji 2.0d 180km
Jaccom:
Odpowiedziałeś sobie gdzie niema problemu
Analiza turbiny wszystko wyjaśni.
Jaccom:
Buu przykro.. trafiają się taki specjaliści od wszystkiego do niczego.
W poprzednim aucie regenerowałem turbinę. Za drobna dopłatą do modyfikacji oddałem stara dostałem nową po regeneracji z większym ślimakiem i wirnikiem kompresji. Auto aż chciało wyrywać na starcie jeszcze wykalibrowali moment odcinania ciśnienia na pracującym silniku.
Cały koszt 650 brutto, auto zrobiło sie mega dynamiczne już przy niskich obrotach.
Jaccom:
Łatwo sprawdzić szczelność turbiny.
na wylocie z turbiny oraz na wejścu:
na wejściu mokro (olej z odmy)
na wejściu sucho a na wyjściu mokro ( turbina do regeneracji) uszkodzone uszczelniacze.
Jeśli już była regenerowana to fachowiec zaoszczędził Lub spartolił robotę.
Tu przyzwoity materiał o turbinach. https://www.youtube.com/watch?v=AlCZQWNjiPY
Robik:
Do naszych turbin nie ma jeszcze oryginalnych czesci zamiennych. Naprawa na chinczykach konczy sie j/w. Zostaja dwie opcje: sprawna uzywana turbina z mozliwie malym przebiegiem lub nowa za 3500zl.
rymi:
Hej, gdzie można nową za 3,5k kupić? Będzie to oryginał czy zamiennik? Serwis wycenił mi cenę nowego turbo na 7k i nie wiem czy za bardzo nie przesadzili.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej