Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

Jaguar XE 2015-16 2.0 disel

<< < (2/3) > >>

Kamil1:
Ja posiadam od pół roku 2.0d
Niestety musiałem wymienić rozrząd. Koszt około 6,5tys. Tylko oryginalne części, bo zamienników po prostu nie ma. Tyle z minusów do tej pory🙂
Plusy : w środku jest tak skonstruowany, że nie ma się do czego przyczepić. Naprawdę projektanci postarali się. Nie ma tandetnych plastików, wszystko jest pod ręka kierowcy, fotele są wygodne. Prowadzi się go naprawdę rewelacyjnie. Mam akurat automat i skrzynia pracuje bez żadnych zarzutów, fajnie się redukuje i ma dobre przyspieszenie, jak na 180KM.
Myśle, ze największym problemem na rynku jest fakt, ze nie bitych egzemplarzy jest, jak na lekarstwo. Powodem jest chyba problem zima. Niestety ma problem z wyjechaniem z niewielkiego śniegu na parkingu. Chociaż tryb śnieg pomaga, bo pracuje wtedy na niskich obrotach to trzeba i tak bardzo uważać, bo tańczy jak chce.
Ogólnie jestem zadowolony z zakupu i w tych widełkach cenowych na pewno jest warty uwagi🙂

MrocznySzafir:
ciekawa dyskusja się wykluła...


--- Cytat: KonWro w Marzec 12, 2021, 07:53:11 am ---które mam do wymiany przy przebiegu 100k - klocki tył oraz olej w skrzyni
--- Koniec cytatu ---

@KonWro - czy masz dokładną wiedzę n/t wymiany oleju w skrzyni (rozumiem, że ZF 8HP)
bo....
manual jaguara twierdzi, że olej w skrzyni jest na 'lifetime', oczywiście 'lifetime' nie jest określone
dotarłem jednak do forów anglojęzycznych, gdzie facet zrobił dochodzenie w dokumentach ZF i okazało się inaczej

Robik:
Wujek google podpowiada wymiane co 80-120tys km. U mnie przy wymianie 80tys km olej byl juz ladnie spracowany, na magnesie znajdowaly sie minimalne ilosci opilkow. Olej 7L i miska do wymiany statycznej koszt 750zl na allegro, wymiana 200zl. Wymiana dynamiczna 10L oleju koszt okolo 1600zl.

MrocznySzafir:
a Ty który rodzaj wymiany zrobiłeś? ile km przejechałeś od wymiany? jaki olej wlałeś?
czy poradzi sobie z tym warsztat nie-aso?

KonWro:
Ja robiłem wymianę dynamiczną (podobno, bo zakup +2l oleju więcej). Po wymianie zrobiłem narazie 200km, olej po 100tysiącach wyglądał w skrzyni bardzo średnio - dostałem części do wglądu. Skrzynia jest identyczna jak w BMW, którego fanem jest właściciel zakładu więc poradzili sobie bez problemu. Zapłaciłem chyba 1380zl za wymianę klocków z tylu plus skrzynia (oczywiście to kwota z częściami).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej