mam od 3,5 roku, kupiony przy 68kkm teraz 102kkm
jedna awaria aktywne poduszki silnika (typowa usterka) 2 idealne jak nowe z alle 2x150zł + kolega mechanik 100zł
klocki TRW przód tył ok 200zł za oś
filtry grosze
olej musi spełniać ST JLR 03.5007 , wlewasz 6,5 litra za ok 300zł do kupienia dobrej firmy (u mnie Millers)
spalanie rewelacja przy automacie (skrzynia ZF8)
do X nie ma co porównywać, to całkowicie inne samochody, inna konstrukcja, inne silniki itd
wymiany co 30kkm lub więcej na pewno nie wpływają korzystnie, przy przebiegu 60 czy 100 jest szansa że jeszcze się to do czegoś nadaje
sam wymieniam co 10-12kkm
rozrząd na łańcuchu (tak naprawdę dwa łańcuchy) - kosztowna impreza, silnik do wyjęcia bo rozrząd od strony skrzyni, minimum 6kzł trzeba liczyć
ceny niskie bo popularnośc na rynku niewielka, nie ma się co tym sugerować, dobre auto
radzę tylko automat, przyjemniej, mniej pali i w przyszłości będzie odsprzedawalny, manuale są nie do sprzedania