Można już szukać na alle, robota pierwsza klasa, naprawdè nie do odróżnienia.
Mały manual, bo na ytb o to ciężko:
1. Zdejmujemy panel na konsoli środkowej /wokół sziftera/ pod nim sà dwie śrubki t4 trzymajàce konsolę; panel wyciągamy od strony popileniczki, dobrze jest zdjàć gałkę sziftera.
2. Wyjmujemy tylny panel nawiewu, odpinamy wtyczki, odkręcamy dwie śrubki t4.
3.Wyciàgamy konsolè do tyłu /10-15 cm wystarczy/, najlepiej unosząc trochę tył do gòry, z przodu jest trzymana przez dwie spinki nad audio.
4. Zdejmujemy kredens, optymalnie jest użyć plastikowy wyimak do tapicerki; trzymanie: dwie spinki z lewej, trzy pośrodku, dwie z prawej, ostrożnie z dolną prawą, za kredensem jest jakiś czujnik.
5. Opuszczamy i wyciàgamy kierę.
6. Odpinamy aku.
7. Wyjmujemy licznik.
8. Rozpinamy licznik.
9. Ustawiamy wskazówki za zerowych pozycjach czyli do oporu, robimy fotkè, żeby potem wiedzieć jak założyć wskazówki /skala kmh zaczyna się trochę wyżej niż mph, wskazówkę trzeba będzie założyć +2x jej grubość niżej niż wynikałoby z fotki/
9. Zdejmujemy wskazòwki: klasycznie, kręcàc w przwciwnà stronę i ciągnàc do gòry.
10. Cyferblaty są naklejone, po delikatnym podgrzaniu odchodzą bez specjalnego oporu.
Po założeniu wskazówek mam rozbieżności: +2 kmh vs GPS czyli mniej niż przed operacjà i -1st. temp. płynu vs. OBD. czyli generalnie super hiper.
Można zamawiać dowolne wariacje cyferblatów, niestety wg indywidualnej wyceny, nie wiem jakiego rzędu są to stawki.
Można też podejść do tematu inaczej: bywajà do kupienia po 100 zeta zdezelowane zegary w km/h ,można z nich wyciàć sam cyferblat prèdkościomerza i wpasować w swój licznik /jeśli obrotomierz nie pasi/. Ciècie można zrobić mièdzy kontrolkami, w tych miejscach jest grube krycie szyldem.