Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Zakup x-type prośbą o doradzenie
legler:
Skrzynia ma jakieś specjalne defekty? Jakieś usterki sterowników? Sprzęgła hudrokinetycznego? Nie wiecie czy ta skrzynka ma synchronizację z najwyższym biegu? (nie pamiętam jak to się nazywa profesjonalnie) chodzi o to że po wrzuceniu 5tki po chwili ustabilizowania jazdy jeszcze spadają trochę obroty... Mialem tak w Toyocie. Zaraz przejże kwestie 4x4
szpadel68:
Po 1-sze: rdza, po 2-gie: rdza, po 3-cie: rdza. Progi pod plastikowymi osłonami, rdza rantów maski no i rdza w kufrze za półkami/reflektorami tam gdzie są czytniki navi/zmieniarki CD...po za tym rdza całego tylnego zawieszenia aż do bólu, no i Estate/Kombi wszędzie tam gdzie gumowe odboje czy sam rant klapy...jak już to ogarniesz to reszta to sam miód :-chyt
Ceny nie powalają choć nie jest to tania alternatywa dla tych co to chcą jeździć na wypasie "za pół darmo" bo za wymianę sprzęgła albo piast i zrobienia geometrii (po wymianie sprzęgła potrafi przestawić się ława) pod warunkiem oczywiście że "puszczą" śruby na wahaczach (regulacja na śrubach mimośrodowych) to już ceny jeżdżącego Szmelcwagena...
Pzdr. ;D
P.S. Aaaaaa i nie zapomnij a w zasadzie zapomnij o jakiejkolwiek diagnostyce przy pomocy znanego i lubianego ELM'a. Check się lubi zapalać...
Nawigacja
Idź do wersji pełnej