Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

xj40 - komora silnika

<< < (2/3) > >>

wtom:
zmienili złącza elektryczne na nowszego typu, zmienili bcm-a, dołożyli alarm, trochę innej elektroniki, poprawili niedoróby typu przewietrzanie kabiny, zmienili przedni pas pod V12, unowocześnili układ chłodzenia, zmienili tylne wahacze i amory i takie tam mniej istotne rzeczy, airbag (chociaż przed liftem na USA miały)

Pabel:
Zbyt nowocześnie do tematu podszedłem gdzie buda jest ogólnie prawie taka sama a różni się detalami, dlatego takie określenie.

A jak już temat się rozwinął, podrzuci ktoś linki do wszystkich typów zawieszenia tylnego z datami w jakich rocznikach szły ?

wtom:
do 92 starego typu (duże oczko dolnej tulei amora), górna miska mocowana śrubami
93 małe oczko amora tylnego, górna miska mocowana nakrętkami do szpilek
94 (inny) wahacz i mocowanie sprężyny jak w X300, sprężyna dłuższa mocowana z boku wahacza do gniazda

jagmaniac:
czy ktos robi poliuretanoe podkladki pod sprezyny? mnie sie wydaje ze mam to wywalone / wyrobione, mozliwe ze tez sklapciala taka guma powoduje ze auto nizej stoi...
mowa o tyle

Yoohas:
Nawet jeśli nie to jest to tak trywialny kształt, że w Olkuszu na pewno zrobią.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej