Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

xj40 - komora silnika

<< < (3/3)

wtom:
o jakich poliuretanowych podkładkach mówisz? tam nie ma nic takiego. na dole sprężyny jest podkładka plastikowa, która ma 2 rozmiary, największy to 6mm grubości. U góry sprężyny, pod miską masz wielką poduszkę piankową, i tyle. jak tył siedzi to sprężyna mogła zostać z nivo, są za miękkie do standardu i przy konwersji należy je wymienić. jak rozwaliłaby się duża poduszka to zawiecha by klekotała i był by krzywy

jagmaniac:
a to nie wiedzialem, moze w takim razie zostawili sprezyny stare

- ja mowie o tym co sie czesto robi w terenowkach / ale nie tylko - po prostu zamiast zwyklych gum wkladaja poliuretany, i mozna tez regulowac nimi wysokosc. tak chcialem rozwiazac problem ze u mnie siedzi o 1cm nizej niz u was...

wtom:
sprężyna standard chyba ma białą farbą znacznik a do sls chyba zielony, sprężyna od sls jest 1-2cm niższa od standardowej. trzeba pamiętać, że w tym zawieszeniu półoś napędowa robi za górny wahacz! więc jak nie jest w poziomie płasko to w czasie jazdy z dużym bagażem osób mogą występować wibracje, a tak będzie jak sprężyna jest niższa i słabsza

jagmaniac:
wtom, sprawdze co mam, mam nadzieje ze ta farba bedzie gdzies jeszcze widoczna...

a mozesz mi pomoc i dac link do wlasciwych sprezyn do zmiany pod usuwane nivo?

wtom:
kup ze złomu z rozbiórki najlepiej i najtaniej  ;D

https://parts.jaguarlandroverclassic.com/parts/index/part/id/C01.893.89357.89357282.893572825090/brand/jaguar/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej