Autor Wątek: Powitanie  (Przeczytany 2484 razy)

Offline MrZwyrol

  • Aspirant
  • Wiadomości: 2
  • V8!
Powitanie
« dnia: Grudzień 01, 2020, 09:22:23 am »
 :-bry

Jestem (jak widać) nowym forumowiczem. Obecnie upalam nobliwego, 18-letniego Mercury'ego Grand Marquis w wersji LS (TEN WZMOCNIONY! ;) ) z pakietem HPP (zwanym złośliwie Handles Pretty Poorly). Tak, jak najbardziej auto z USA da się użytkować jako daily, choć mój egzemplarz wymagał masę pracy (i kapusty...) by doprowadzić go do stanu gwarantującego niezawodność każdego (niemal...) dnia i bujam się nim po Polsce. :D W dodatku przerobiłem mu nieco zawieszenie, aby nie przeginał się w zakrętach jak tankowiec podczas sztormu, a i osiągi w wersji LS, jak na 2-tonową kanapę, są bardzo zadowalające (do 80 kmh mam tylko 5 sekund, potem jest gorzej  :-hehe ). Mój wóz ma nawet coś wspólnego z Jagami - męczy go trochę korozja, ale walczę z nią woskiem i regularnym olejowaniem (oleje i masy Fluid Film oraz Krown Canada).

Wstępnie rozglądam się za swoim pierwszym Jagiem - nie wiem tylko jeszcze, czy XJ6/8 X350, X-Type 3.0, czy może S-Type. Różnice cenowe i gabarytowe znam, koszty eksploatacji - wstępnie też. Celem byłoby codzienne upalanie kocura. Sugestie, porady - mile widziane!

« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2020, 09:27:00 am wysłana przez MrZwyrol »
Obecnie: Mercury Grand Marquis 2002 r., wersja LS, pakiet HPP, Modular V8 240 KM / modyfikacje: amortyzatory Bilstein B6, miechy tylne Arnott HD, soczewki H1

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 770
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 01, 2020, 22:22:49 pm »
Witaj, zalezy jaka linia oraz ksztalty Ci sie najbardziej podobaja. Jesli S type to tylko 4.2, Xa bym wywalil z tej listy bo dla mnie osobiscie jest brzydki, x300 klasyka silniki R6, X308 ciag dalszy klasyki w troche nowszym wydaniu i silniki V8, klasyka polaczona z nowoczesnoscia to X350. Kwestia gustu :)