Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Falowanie obrotów i niemal gaśnięcie na zimnym silniku

<< < (2/5) > >>

Zbyszek__:
A gdzie znajduje się uszczelka zmiennej geometrii dolotu o której pisałeś w poprzednim poście? Przejrzałem cały układ dolotowy, tą gumę przy przepływomierzu, odmę, wszystko wydaje mi się szczelne. Sprayem do gaźników przeczyściłem też przepustnicę, wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, zmieniłem filtr paliwa. Gdzie szukałbyś tej nieszczelności? Może jeszcze jakiś pomysł?

kamilos_sid:
zaznaczyłem czerwonym kółkiem tam są dwa urządzenia z wtyczkami przykręcane na dwie śruby pod klucz 10, ciebie interesuje ten bliżej przodu, odkręć i wymień uszczelkę

kamilos_sid:
zaznaczyłem czerwonym kółkiem tam są dwa urządzenia z wtyczkami przykręcane na dwie śruby pod klucz 10, ciebie interesuje ten bliżej przodu, odkręć i wymień uszczelkę

Zbyszek__:
Czyli na zdjęciu z załącznika to będzie ten górny czy dolny?

Zbyszek__:
Przy ostatniej wymianie świec nawet to wykręcałem te zawory uszczelki wydawały się Oki, ale jeśli miałeś coś podobnego i była ta uszczelka grana to ogarnę temat, dzięki, daj znać tylko czy to ten górny czy dolny

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej