Ja szukałem tego przez miesiąc, odwiedzałem autoszroty, dzwoniłem do handlarzy z allegro (wyceniają to średnio na 100-200 PLN, mimo to schodzi w ciągu dnia bo dużo ludzi tego szuka ze względu na koszt w serwisie na poziomie 600 PLN), nawet byłem na giełdzie i nic. W końcu znalazłem mechanika, który podjął się tym zająć bez oryginalnej części zamiennej (gdzie się podziali mechanicy pasjonaci?
. Finał był taki, że dokupiłem w sklepie z gumami motoryzacyjnymi 30cm wzmacnianego płótnem przewodu gumowego średnicy 5cm (koszt dokładnie 28 PLN), ważne by był to taki bardziej giętki (trzeba go przy montażu lekko wygiąć) bo są również sztywne (te się tak dobrze nie poddają), mechanik wymienił mi to za 40 PLN i po robocie. OK, znaczka Jaguara nie ma ale jak sobie przypomnę ile czasu i energii poświęciłem na poszukiwania to myślę, że warto żeby każdy z kolegów, których spotka ten problem w przyszłości odpowiedział sobie na pytanie, które rozwiązanie jest korzystniejsze dla niego. Najważniejsze jest mieć wybór