Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Niepodłączone wtyczki
szpadel68:
I wszystko jasne. Pytanie brzmi czy podmienione zegary czy to taka wersja (o ile występowała)...
Pzdr.
Rafal:
Rozumiem, że sugerujesz że to jakaś składanka? Czy to może być również powód,żeby nie było można odczytać błędów z komputera?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
q_nerk:
Mozesz nie móc połączyć sie ze sterownikiem silnika bo masz instalacje gazową czytającą sygnały z sieci can (np. popularny stag). Odłącz bezpiecznik od gazu i spróbuj ponownie.
Twój panel powinien umożliwić kasowanie licznika - sprawdź jego podłączenie.
voitec:
Z racji powiązania zegarów z immo, przypuszczałbym, że przełożony jest włącznik świateł.
A tak właściwie, to jak przełącznik świateł nie ma tych trzech przycisków do tripa, to licznik resetuje się przyciskiem w manetce kierunków?
q_nerk, w X'ach diagnostyka silnika nie lata po CANie tylko po ISO-9141. Aczkolwiek to co piszesz o połączeniu sterownika gazu po obd do ECU, uniemożliwiające połączenie przez ELM327 jest jak najbardziej możliwe.
Rafal:
Witam....faktycznie działa kasowanie licznika tak jak napisałeś. Dzięki
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej