Dzięki koledzy za podpowiedzi, więc sytuacja wczoraj wyglądała tak: pojeździłem trochę na poszczególnych biegach jak i na D i o dziwo wczoraj ani razu nie przeciągnął na żadnym z biegów, również ani razu nie wpadł w tryb N podczas zmiany biegów przy wciśniętym kickdownie lub bez niego. Przy wciśniętym kickdownie skrzynia zmienia biegi w górę w granicach 6-7 tyś. obrotów. Zastanawiam się, czy czasami te przeciągania nie były spowodowane adaptacją samej skrzyni podczas jazdy, bo przed wystąpieniem tych objawów samochód stał trochę u mechanika na odłączonym aku.
Zastanawia mnie jeszcze to, że teraz wkręca się trochę wyżej aby zmienić bieg (skrzynia zmienia biegi w górę od ok 3-3,5 tyś. obrotów do nawet 4,5 tyś. obrotów w zależności jak głęboko wcisnę gaz). Przed odstawieniem do mechanika skrzynia zmieniała biegi w górę już w okolicach 2,5-3 tyś. obrotów. Co o tym sądzicie?