Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

xtype 3.0 benzyna z automatem 2009r.

(1/5) > >>

ostrD91:
Witam, byłem oglądać ten egzemplarz
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-x-type-jaguar-x-type-3-0v6-4x4-ID6D5ULI.html#cf2838943f




3.0 benzyna z automatem, 2009r. Generalnie wygląda naprawde dobrze, zero korozji, raczej puknięty nie był, książka serwisowa z ostatnim wpisem 247 tys km (teraz ma 253tys). Przyjechał na kołach ze Szwajcarii. Środek jak i lakier w świetnym stanie, skóra nie poprzecierana. Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to automat - delikatnie szarpał przy zmianie biegów przy wolnym rozpędzaniu się, na zimnym silniku. Przy gwałtownym przyspieszaniu objawu raczej nie było. Tak samo po przejechaniu jakoś 4km mam wrażenie, że szarpał mniej lub wogóle. Niestety na automatach nie znam się ( nigdy nie miałem swojego, jeździłem tylko wypożyczonym), czy może być to normalny objaw na zimnym silniku ? Same szarpnięcia nie były mocne (nie przesuwało mnie z fotela), ale odczuwalne. Samochód stoi w Ciechominie, Wola Mysłowska, czy jest może ktoś z okolic i mógłby podjechać ze mną, żeby podpowiedzieć?
Pozdrawiam

Boodzio2:
Za mało oleju ,stary olej ,lub kończy się konwerter.

ostrD91:
Według serwisowki zmieniany był przy 217 tyś. Teraz ma 250tys. Dam radę sprawdzić stan oleju bez kanalu?

ostrD91: