Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

xtype 3.0 benzyna z automatem 2009r.

(1/5) > >>

ostrD91:
Witam, byłem oglądać ten egzemplarz
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-x-type-jaguar-x-type-3-0v6-4x4-ID6D5ULI.html#cf2838943f




3.0 benzyna z automatem, 2009r. Generalnie wygląda naprawde dobrze, zero korozji, raczej puknięty nie był, książka serwisowa z ostatnim wpisem 247 tys km (teraz ma 253tys). Przyjechał na kołach ze Szwajcarii. Środek jak i lakier w świetnym stanie, skóra nie poprzecierana. Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to automat - delikatnie szarpał przy zmianie biegów przy wolnym rozpędzaniu się, na zimnym silniku. Przy gwałtownym przyspieszaniu objawu raczej nie było. Tak samo po przejechaniu jakoś 4km mam wrażenie, że szarpał mniej lub wogóle. Niestety na automatach nie znam się ( nigdy nie miałem swojego, jeździłem tylko wypożyczonym), czy może być to normalny objaw na zimnym silniku ? Same szarpnięcia nie były mocne (nie przesuwało mnie z fotela), ale odczuwalne. Samochód stoi w Ciechominie, Wola Mysłowska, czy jest może ktoś z okolic i mógłby podjechać ze mną, żeby podpowiedzieć?
Pozdrawiam

Boodzio2:
Za mało oleju ,stary olej ,lub kończy się konwerter.

ostrD91:
Według serwisowki zmieniany był przy 217 tyś. Teraz ma 250tys. Dam radę sprawdzić stan oleju bez kanalu?

ostrD91:
Kolejna sprawa, która mnie zastanawia to przebieg. Niby na przebieg nie ma co patrzeć, jednak siłą rzeczy nawet dobrze serwisowany samochód zużywa się wraz ze wzrostem kilometrów. Tutaj mamy przebieg 250 tyś, książka serwisowa i stan wnętrza potwierdzały by to, prawdopodobnie jeżdzony głównie na trasie. Zakładając, że technicznie w danym momencie jest okej, waszym zdaniem warty jest 27 tyś? W chwili obecnej Xtypów na sprzedaż po lifcie wystawionych jest dokładnie 3 sztuki, wszystkie 28 tyś+ złotych. Zastanawiam się czy cena nie jest podyktowana tym, że jest ich po prostu mało. Roczniki 2005 najdroższy jaki znalazłem jest o 10 tyś tańszy niż najtańszy po lifcie. Potrzebuję auto głównie na trasy, robię rocznie przebiegi koło 20 tyś km.

CiGaR:
To zależy, auto jest warte tyle ile ktoś za nie zapłaci, nie porównuj aut między sobą z allegro, a tymbardziej starszych roczników i różnicy w cenie, bo nigdy to spójne nie będzie. Spójrz na to z innej strony, to jest ostatni rocznik modelowy, dodatkowo nie widziałeś tych starszych modeli, nie wiadomo w jakim są stanie. Ciężko stwierdzić, czy ten egzemplarz się opłaca, dowiesz się ile w niego włożysz po kupnie eksploatując go na codzień. Przykład ostatnio mój też mam taki model, ale przebieg 175 tys. km, regenerowałem prawy slynny przegub długiej przedniej półosi i poszło na to 800 zł z wysyłkami, a auto używane wyłącznie na trasie. Uważam, że kupując auto z takim przebiegiem i starsze musisz liczyć się z tym, że pewne rzeczy będziesz miał do zrobienia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej