Autor Wątek: Schematy elektryczne.  (Przeczytany 798 razy)

Offline Lary

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 286
  • Kocham to forum
Schematy elektryczne.
« dnia: Lipiec 31, 2020, 16:06:59 pm »
Witajcie. Czy ktoś posiada inne schematy elektryczne niż te które widnieją w PDF w przyklejonym wątku? Czy istnieją jeszcze jakieś inne?
Schematy które tam są nie nadają się do niczego. Mam spory problem dlatego studiuję instalację w ww schematach jest wiele błędów od błachych do dość poważnych. Nie zgadzają się kolory przewodów, przewody są wpięte nie tam gdzie pokazuje schemat i pominiętych jest wiele szczegółów np są przekaźniki i bezpieczniki a schemat tego już nie pokazuje.

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Schematy elektryczne.
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 31, 2020, 16:11:37 pm »
Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline Lary

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 286
  • Kocham to forum
Odp: Schematy elektryczne.
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 31, 2020, 16:34:22 pm »
Boodzio to te same. Może nie wszystkie ale w większości. Gdybyś był bliżej pokazał bym Ci kilka rzeczy, sam byś się zastanawiał jak auto może działać przy takim podłączeniu. Nie dość że sterowany masą to jeszcze masą steruje moduł. Masakra. W skrzynce bezpieczników mało co się zgadza

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Schematy elektryczne.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 02, 2020, 20:13:54 pm »
Na tych schematach robilalem każdego kota i nie spotkałem się aby coś było nie tak. Widocznie w twoim aucie jest tyle modów zrobione.

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline Lary

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 286
  • Kocham to forum
Odp: Schematy elektryczne.