Dział Techniczny > E-PACE (2017 - obecnie)
Jaguar assistance
mir:
Korzystając z Jaguar Assistance również dostałem informację o braku dostępności samochodu z rodziny J & LR.
Podstawili mi BMW X3 ale z pytaniem, czy mają szukać nadal przysługującego mi auta.
Po 2 dniach dostałem Jaguar XF.
Niestety tego samego dnia gościu wjechał mi w dupę tego XF i znów przesiadka na inne auto, nie mieli oczywiście J & LR więc dostałem Audi A6
Ale działanie Jaguar Assistance uważam za bardzo dobre. Miło i w miarę sprawnie.
Mają ograniczoną tylko ilość aut J & LR.
rmazurek:
--- Cytat: M737 w Lipiec 09, 2020, 17:16:35 pm ---w XE nie było nigdy wersji 2.0d 150KM, najsłabsze 2.0d które produkowali to 163KM
--- Koniec cytatu ---
Racja.
Mialem na mysli ze to ten sam silnik (AJ20D) tyle ze z delikatnie inna moca.
Ogolnie jesli chodzi o wersje mocowe to z technicznego punku widzenia sa takie same - 240D ma inny osprzet (dodatkowa turbina)
No i w platformie D8 silnik lezy poprzecznie a w D7a wzdluznie
brawet:
No i DPF przez poprzeczne położenie silnika jest dalej. Poniżej wyjaśnienie.
https://www.epaceforums.co.uk/download/file.php?id=768
M737:
czyli jak w XE dpf jest blisko turbo to ryzyko przytkania niskie, do dpf nie zaglądałem ale do EGR niskiego tuż przy turbo - tak i bardzo czysto bez nagaru
brawet:
Blisko, więc filtr DPF się łatwiej i szybciej nagrzewa i wypala.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej