Dział Techniczny > E-PACE (2017 - obecnie)

Jaguar assistance

(1/2) > >>

leedab:
Witam,
Jeszcze do niedawna Jaguar assistance bez problemu, podstawiał samochody zastępcze z rodziny Jaguar LR. Ostatnio robią problemy i proponowali mi Renault Talisman i Passata twierdząc, że brak jest dostępności wcześniej wymienionych. Po telefonie do wypożyczalni uzyskałem info, że jest dostępny zarówno Jaguar jak i LR. Gdy tą informację przekazałem do Jaguar assistance, stwierdzili, że faktycznie i podstawią LR. Dodam, że wcześniej, trzy razy podstawiane miałem samochody właśnie z tej wypożyczalni. Za czwartym razem assistance kombinowało, a w kontakcie telefonicznym z działem obsługi klienta usłyszałem, że mogą podstawiać samochód taki by mógł przejechać z miejsca A do B. Na przeszło 7 miesięcy posiadania Jaguara, prawie 5 miesięcy był w naprawach dotyczących tej samej usterki. 

brawet:
leedab w innym temacie napisałeś, że samochód był 2x w serwisie a nie 5x i 2 miesiące w serwisie a nie 5. Czy możesz powiedzieć jakie miałeś usterki ?
Czy wszystkie wizyty dotyczyły wspomnianego w innym temacie DPF?

leedab:
Proszę,
Trzy razy z tą samą awarią dotyczącą DPF. Brak zapalających się jakichkolwiek kontrolek informujących o potrzebie wypalenia filtra. Mimo to na wszelki wypadek co kilka dni robiłem trasy. Niestety nic to nie wnosi! Od razu kontrolka silnika i spadek mocy! Teraz warunkowo odbieram samochód z ponownie wymienionym filtrem. Mam nieoficjalną informację z serwisu, że za tydzień lub dwa samochód ponownie będzie mieć ten problem, bo jest on w tej konfiguracji silnika i skrzyni nienaprawialny. Wcześniej pokazano mi grubą teczkę z różnymi pomiarami które były przesyłane do fabryki producenta. Wyglądało to tak, że nasz serwis dostał jakąś procedurę i po jej wykonaniu przesyłał do fabryki info co z tego wynikło. Następnie dostawał kolejną procedurę i tak w kółko. Powiedziano mi, że fabryka na moim samochodzie chce nauczyć się rozwiązania. Dlatego dodatkowy przebieg 1000 km. Oni mają swoje potrzeby, a moją jest posiadanie sprawnego samochodu. Dodatkowo muszę szarpać się z Jaguar assistance  by samochód był w podobnej klasie. Wcześniej chcieli kaucję, ale udało się bez. Teraz chcieli dać kompakty mimo, że były ich marki dostępne w wypożyczalni. Samochód wizualnie jest OK, w jeździe nawet te 150 KM jest OK, ale niestety nie mam okazji się nim nacieszyć :-trudno. Ciągle w głowie mam pytanie, czemu w tej konfiguracji są nadal sprzedawane. U źródła dowiedziałem się , że taka konfiguracja jest sprzedawana w Polsce i Rumunii. W innych krajach już wyłącznie z automatem. Polska to promil sprzedaży Jaguara. Osoba w takiej samej sytuacji była proszona przez serwis o robienie większych przebiegów i więcej na trasie! :- pojecia
Pozdrawiam :)

rmazurek:
w tej konfiguracji na pewno nie jest na rynek polski czy rumunski bo mozna tez go zamowic w uk, zreszta ta konfiguracja wystepowala rowniez w fpace, XE i XF(w przedliftach) a ciagle wystepuje w discovery sport i evoque.

M737:
w XE nie było nigdy wersji 2.0d 150KM, najsłabsze 2.0d które produkowali to 163KM

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej