Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Zmiana silnika

<< < (2/4) > >>

optre:
Oba sa w automacie, przebieg anglika to około 200tys km, anglik ma dobry silnik i skrzynie ale blachy i wnetrze niebardzo, szkoda zachodu u mnie jest z tym lepiej, wole przełozyć silnik niż za duzo kombinować. Orientujesz się może ile taka przekładka może kosztować?

optre:
Też sie tak zastanawiałem, ale teraz u mnie krucho z kasą i nieweim czy znajde mechanika, który zrobi kapitalny remont tego silnika i chce sie pozbyc instalacji gazowej, w moim silniku juz było wiercone itd. a w angliku nie.

EMIL:
Tak ale pomysl jakie sa koszta kapitalki tego silnika.To nie jest koszt 1000 pln.A druga sprawa zalezy kto go bedzie robil.Jak gdzies na wiosce w jakies stodole to moze sie okazac ze pieniadze za czesci zostaly wyrzucone w bloto.A wymiana silnika to mysle ze za 500 zloty wymienisz.Ale to zalezy tez w jakim warsztacie i od miejsca.Ja mieszkam w bieszczadach i w moim regionie sa takie ceny.Niewiem jak tam u ciebie na drugim koncu polski byc moze troszke wieksze bo zarobki tez napewno sa wieksze.To max jakies 700zl

EMIL:
Zrub z dwuch silników jeden.Pomysl tak sam jaki to ma sens by rozbierac silnik i wkladac do niego zlom z drugiego tym bardziej ze u niego silnik jest w koszmarnym stanie.To jest tylko wyrzucanie pieniedzy w bloto i szkoda roboty mechanika .Ale cuz wies tanczy i spiewa.sorry

EMIL:
Suchaj jezeli ma przejechane okolo 200tys. kilometruw to dajmy na to ze 130 tys.mil.To ze ci napisalem ze dla anglikuw powyzej 100tys.mil to juz zlom wcale nie musi byc prawda to jest ich rozumowanie.Tym bardziej ze xj 40 w uk jezdza przewaznie starsze osoby malo kiedy przekraczajac 130 kilometruw na godzine.A tym bardziej ze te 130 tys.zostalo przekrecone na autostradzie.Moze zaledwie te 30 poza autostrada.Moim zdaniem jezeli twierdzisz ze silnik jest w duzo lepszym stanie to wymien.Skladanie jednego silnika z dwuch jest poprostu bez sensu.A co do kapitalki to wiadomo ze ta sa niemale koszta.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej