Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Zmiana silnika

(1/4) > >>

optre:
Czy ktoś z was ma jakieś doswiadczenie z montowaniem silnika w xj40? Mam druga 40 i chce przelozyć silnik, trochę się obawiam czy mechanik sobie z tym poradzi. Na co powinien zwrócic szczególną uwage przekładając silnik (3,6l '88r). Do starego silnika mam zamontowaną instalacje gazową , ale tego juz nie bedę gazował. Jaki może być koszt takiej przekładki?

Bedę potrzebował jakies nowe części do zakladania drugiego silnika? Jakieś gumy czy coś?

Za wszystkie informacje  :-thank

EMIL:
Najpierw sprawdz tamten silnik co chcesz wkladac czy warty jest tej roboty.A swoja droga musisz wymontowac cala instalacje gazowa wraz z butla .I zmiana dowodu bo masz wbite ze gaz.

optre:
Ten drugi solnik mam w angielskiej 40 i jeździ elegancko, niema wycieków, trzyma stabilne obroty, łatwo odpala i ma moc, nie to co mój.

EMIL:
Czesci dodatkowych ci nie bedzie potrzeba jezeli dwa sa na automacie .Potrzebowal bys gdyby jeden byl manual a drugi automat .Wtedy musial bys wymienic wieniec kolo zamachowe.Sprawdz ile tamten silnik ma przekrecone stego co sie orientuje to nie ma 270 tys.tak jak w twoim .bo w uk nikt by nawet nie uwierzyl ze jag tyle da rade przejechac.U nich 100 tys.mil jest norma .Powyzej to juz istny zlom.Mechanik da sobie rade to nie jest nic skomplikowanego poza zbyt duza waga tego silnika ale to juz tylko szczegul.Instalacje musisz wyjac cala wraz z butla .chyba ze w dowód niemasz wbitego gazu .Jak nie masz to oki a jak masz to zmiana dowodu .A swoja droga jezeli masz papiery na tamto auto i jest lepsze to nie lepiej postarac sie zeby go zarejestrowac.Jak sie postarasz to dasz rade zarejestrowac 40 anglika .

EMIL:
Najwazniejsza sprawa zebys mógl sie starac o rejestracje 40 jest LOG BOOK na twoje nazwisko bez tego raczej jest to nie mozliwe jedynie na zabytek

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej