Witam serdecznie.
Tak, wiem i zdaję sobie sprawę, że nie można na 100% pomóc w takich sprawach za pomoca internetu ale chciałbym sie doradzić.
Otóż, jakiś czas temu kupilem xj8 ktory rok czasu byl nie użytkowany, wlasciciel w polsce posiadał go 4 lata, przez które zrobil niewiele kilometrow, serwis także byl skromny...
Ale do sedna sprawy. Chodzi mi o pracę skrzyni biegow, jako ze jezdzilem juz xj8 i tak skrzynia pracowala wrecz idealnie to chcialbym sie doradzić czy inwestowac najpierw w ciemno w wymiane dynamiczna oleju i filtra czy moze dac spokoj bo skrzynia sie konczy - chodzi o to ze za kazdym razem przy wrzuceniu biegu wstecznego, czy to z pozycji parkingowej czy tez z 'D' to pod kednej, dwoch sekundach czuc dość mocne szarpniecie samochodem, gdy przełączam z pozycji P na D szarpniecie takze jest lecz znacznie slabsze. Ogolnie biegi zmieniaja sie z lekkim opoznieniem, przy wymuszaniu przyspieszenia za pomoca kick-downa, bieg sie redukuje ale troche ospale i ogolnie wydaje mi się ze samochod nie posiada takiego wigoru jak powinien miec (mam porównanie do poprzednika).
Wydaje mi się, ze to typowy objaw bardzo zużytego oleju ale moze ktos mial podobnie i cos podpowie?
Pozdrawiam i dzięki.