Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)
Kłęby dymu i wypluwanie oleju z rury wydechowej
M737:
2.0d Ingenium - 6,5 litra oleju
dpf jak i cała reszta układu wydechowego do czyszczenia
dpf radzę oddać od razu do wyspecjalizowanego zakładu zajmującego się czyszczeniem dpf
martwi mnie jedna rzecz - jak to wstępnie ze słuchu? mam nadzieję że nie uruchamiał silnika bez uzupełnienia stanu oleju...
TIMON:
Tak M737, olej był uzupełniony, osobiście to robiłem i dolałem nowego oleju do 3/4 stanu. Martwi mnie tylko to, że w moment wywaliło mi ok.5 l oleju i begnet był suchy, więc skoro wchodzi 6,5 l to jest nadzieja, że to pozostałe 1,5 l w silniku sprawiło iż pod głowicą nie doszło do jakiegoś poważnego przytarcia!!!
M737:
daj znać Timon jak sytuacja
TIMON:
Witam. Sorki za przestój w odpowiedzi. Człowiek zarobiony po same łokcie, że nie było czasu zajrzeć na forum. Otóż Kociak znów jeździ. Okazało się, że w turbinie odkręciła się nakrętka od trzpienia łopatek wirnika i narobiła niezłego spustoszenia w turbinie. Czyszczenie intercoolera, dpf i układu wydechowego oraz założona nowa turbina i kociak dalej mruczy. :-A
M737:
czyli trochę się popsuło ale już jest OK - to dobrze
zastanawia mnie tylko jak producent montuje te samochody, niedawno czytałem o wykręcających się śrubach
na kole łańcucha rozrządu na jednym z wałków, teraz o turbinie... echh...
kupowałeś nowe nowe turbo z ASO JAG czy jakieś inne rozwiązanie?
jak wyczyściłeś DPF?
napisz, innym może się przydać na przyszłość
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej