Trzeba zawsze czytać to co mówi komputer. A on mówi, że "mieszanka jest za uboga".
Gdzieś masz pewnie dalej nieszczelność w dolocie, dlatego pokazuje P0171 i P0174, jak odłączysz akumulator resetujesz korekty i właśnie 100km mija zanim dojdą do poziomu wywalenia błędu. Po odpaleniu chodzi nierówno - to normalne w tej sytuacji zwłaszcza jak zresetujesz korekty.
Nie ma innej możliwości, ponieważ P0171 i P0174 oznaczają właśnie to, co oznaczają. Zapach benzyny bierze się z tego, że komputer próbuje ubogacić mieszankę dodając nadmiarowego paliwa. Gdyby lały Ci wtryski miałbyś P0172 i P0175. Te błędy mogą być też spowodowane złą regulacją instalacji LPG, ale problem występuje również na benzynie - więc to nie to.
Para z rury wydechowej to niekoniecznie uszczelka. Piszesz że masz LPG którego produktem spalania jest woda. Komputer próbując ubogacić mieszankę wali wodę w wydech. Ma to znaczenie jedynie na biegu jałowym, gdzie stosunek powietrza lewego do dobrego jest największy a para się nie rozwieje po opuszczeniu wydechu.
Do sprawdzenia uszczelki kolektora, silniczków IMT (takie dwa czarne z wtyczkami po lewej w kolektorze) oraz rurka podciśnienia ze skrzyni korbowej. Nie polecam silikonu - taniej wyjdzie kupić nowe uszczelki niż robić kilka razy i jeździć po mechanikach po całej Polsce.
Uszczelki IMT powinny mieć kolor zielony, żółte są wadliwe i do wymiany. Rurka PVC powinna być karbowana, a nie gładka. Przy okazji można sprawdzić działanie i stan zaworka PVC,
Jeżeli wszystkie te miejsca (plus wężyk podciśnienia do servo hamulcowego) są szczelne, pozostaje zrobić test na szczelność dolotu przy użyciu generatora dymu.