Skrzynie na 99% są identyczne - różnica może być faktycznie tylko w konwerterze. Mechatronika w ZF 6HP26 pojawiała się w 3 wariantach 1. E-Shift (jeden elektrozawór więcej) , 2. M-Shift - czyli koty z J-gate i jeszcze 3 ale tutaj z głowy nie palnę bo papier mam w domu. To jest pierwsza generacja 2000-2007 i chyba tylko te były montowane w kotach z tamtych lat- są jeszcze odmiany ZF 6HP19 i 32 ale one różniły się od naszych mniejszym i większym momentem obrotowym jaki mogą znieść (HP19 400Nm, HP26 600Nm, HP32 750Nm) . Ostatnio wymieniałem w swojej elektrozawory, tłoczki, płytę separacyjną i na etapie poszukiwań części nie znalazłem żadnych różnic pomiędzy tymi skrzyniami - nawet wymieniłem kilka maili z gościem z USA który na co dzień zajmuje się naprawą tych skrzyni i nie potrafił mi wskazać różnic pomiędzy tymi skrzyniami montowanymi w Jagach czy BMW. Jedyna różnica jaka może być to tylko konwerter który w wersji SC może być w stanie przenieść nieco większe obciążenia chociaż myślę, że do wersji NA też jest projektowany z jakimś zapasem. O konwerter można by zapytać czy rzeczywiście jest różnica w zakładzie który regeneruje - aczkolwiek mam dziwne wrażenie, że powiedzą tak różni się bo dlaczego by nie wyciągnąć więcej kasy skoro stać cię na R
- to takie tylko przypuszczenie i mogę się mylić oczywiście.