Wątek zacny, dlatego pozwalam sobie odświeżyć.
Czy możecie podpowiedzieć jak sobie poradzić z połączeniem wieloklina kolumny kierowniczej z przekładnią kierowniczą? Udało mi się wymontować kolumnę, żeby naprawić stacyjkę, ale teraz chcę zamontować i po ustabilizowaniu kolumny tymi 4 śrubami w jej właściwym położeniu nie mogę wprowadzić do końca wieloklina w otwór przekładni. Wchodzi na 2-3mm i dalej nie mam siły nałożyć. Zastosowałem lubrykant do stacyjek i kłódek.
Czy chodzi o to, że wieloklin ma bardzo małe rowki i trzeba precyzyjnie trafić w mocowanie?
Czy może jestem tylko nieudolnym idiotą i nie umiem się do tego zabrać?
Czy może jest jakieś narzędzie, które stosują fachowcy?
Będę wdzięczny za wskazówki, jestem tak blisko a jednocześnie tak dalego rozwiązania problemu ze stacyjką.
Pacjent to XJR z 1996.