Mojego X358 4.2 kupiłem ponad pół roku temu, jednak bardzo mało nim jeździłem do tej pory, ponieważ chciałem go najpierw doprowadzić do stanu jak najlepszego. Zanim zajmę się matą w fotelu pasażera, czy też wycieraczkami o które już pytałem, myślę, że sprawa drgania, wibracji jest ważniejsza. Chodzi o to, że podczas jazdy, kiedy dochodzi do prędkości ok 80km/h czuć jest wibracje z pod auta, przy prędkości powyżej 120 drgania stają się ledwo wyczuwalne. Przy 80 w momencie kiedy puszczam gaz, drgania ustają. Dodatkowo, czasami kiedy puszczam gaz, czuć jest delikatne puknięcie. Kolega z którym dzisiaj jechałem do pracy twierdzi, że oba objawy są spowodowane problemem z wałem napędowym. Teraz pytania, czy po opisie jest mi ktoś w stanie potwierdzić teorię? Czy znacie może firmę, która zajmuje się regeneracją (jaki to mw może być koszt)? W Gdyni mi powiedzieli, że z wałem Jaga nic nie zrobią. I jeszcze jedno, czy wał z XJ 3.0 jest taki sam jak ten z 4.2?
Z góry dziękuję za pomoc 😉