W ślad za sugestią podaję - opony 18 cali 245/45/18, w tej chwili Dunlop Sport Maxxx - są wg mnie za twarde.
Myślałem, że napiszesz jakieś 19, albo 20
U Ciebie przy 18-tkach gumy jest optymalnie, aby opona tłumiła nierówności, a XF wciąż wyglądał. Możesz pójść w mniejszy rozmiar, aby balona było więcej, ale XF straci na wyglądzie. Te Dunlopy to opony wzmacniane, więc siłą rzeczy będą trochę twardsze. Jednak dzięki temu, auto lepiej się prowadzi.
Mógłbyś przejść na model niewzmacniany, będzie bardziej miękko, ale pytanie czy auto nie pogorszy swoich właściwości trakcyjnych?
Jaką masz moc? Z resztą jaka by nie była, auto jest ciężkie, więc osobiście nie rezygnowałbym ze wzmacnianych.
Nawet patrząc na inne klasowe wzmacniane, myślę że wszystkie będą mieć podobną charakterystykę twardości.