Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem związany z czujnikiem spalania stukowego. Sporadycznie zapala się P0333 ale w zasadzie tylko na chwilę i zazwyczaj sam zanika po kilku sekundach, tak samo potrafi się zadziać przy wciskaniu kickdownu - auto wtedy wchodzi w awaryjny, odcina do 3k rpm, wyświetla się Cruise Not Avalaible, czyli standard. Po odpuszczeniu wszysko wraca do normy, a błędy P0333 nigdy nie są "pending" i można je skasować.
Wyczyściłem wszystkie kostki, mam już używkę i zabieram się do wymiany, choć z racji problematycznej wymiany czy nie lepiej wrzucić od razu nowego oryginału, bez zabawy w używkę? Ostatnio zeszły trochę z ceny i można je kupić poniżej 400,00zł a coś mam wątpliwośći czy P0333 faktycznie jest powodowany przez czujnik stukowy (logika błędów OBD Jaguara jest Nam znana). Mam też czasami problemy ze zbyt ubogą mieszanką na bankach, co zwiążane jest z LPG (spada mi ciśnienie paliwa, zazwyczaj przy jeżdzie na tempomacie po trasie, w mieście prawie wcale). Niebawem zamierzam ponownie wystroić emulator i instalację, ale ten problem czujnika stukowego trochę siedzi mi w głowie. Przedmuchów nie zauważyłem, wszystkie uszczelki kolektora oraz zaworów imt wymieniane 10k km temu na ori + plus świeczki Denso irydowe, podcisnienie wygląda ok.