Hej,
Mam taki problem:
Ubywa p³ynu ch³odniczego i auto kopci na bia³o niezale¿nie od temperatury silnika.
Z tego co zauwa¿y³em korek od zbiorniczka wyrównawczego jest nieoryginalny.
Sam zbiorniczek wyrównawczy równie¿ poci siê na z³±czeniu. (W weekend wymieniam na nowy)
Do tego dochodzi zmienianie siê poziomu p³ynu ch³odniczego, po przekroczeniu ~50km/h wyskakuje komunikat "ENGINE COOLANT LOW", zatrzymujê siê na ¶wiat³ach i po ~5s komunikat znika.
Mam wra¿enie, ¿e poziom p³ynu zatrzymuje siê w pewnym momencie i wiêcej go nie ubywa, ale nadal to weryfikujê.
Poza tym, p³yn ch³odniczy siê pieni(?).
Korek silnika czysty - brak mas³a. W samym zbiorniczku te¿ nie zauwa¿y³em ¿adnej mazi ani ¶ladów oleju.
Kto¶ mia³ taki problem? Przygotowaæ siê na najgorsze czyli uszczelkê pod g³owic±?
Czy jednak taki problem mo¿e byæ spowodowany przez zbiorniczek?
Kotek nie ma katów