Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Xf diesel czy benzyna

<< < (2/7) > >>

cyberda:
Pozostaje jeszcze 2.2 diesel

wrojag:
3.0 D, 241 km użytkowany od nowego -  10 lat, przejechane 125 000 km, przy podstawowej obsłudze - czyli  wymiana oleju i filtrów co max 12000 jak na razie bez zastrzeżeń. , jedyny problem to DPF - w przypadku eksploatacji tylko w mieście raz na 2 tygodnie trzeba go przegonić 30 - 40 km po autostradzie, niby uciążliwe, ale idzie się do tego przyzwyczaić, a motorek odwdzięczy się na trasie  :-). Nigdy wcześniej nie jeździłem tak długo jednym autem i jak na razie nie odczuwam potrzeby zmiany.   :-W Mogę z czystym sumieniem polecić ten silnik. Srednie spalanie (mieszane miasto/trasa ) 9 l.

marcinesko:
Jeżdżę od 3 miesięcy głównie  miasto jak na razie nie mam problemów z dpf są zwolennicy obu opcji nie ma co podważać jednych i drugich, dpf to kwestia wielu czynników sprawność wtryskiwaczy to podstawa ,paliwo ,olej ,jak dbasz rak masz , ostatnio trasa 1400km glównie autostrada średnie spalanie 10l ,jestem zadowolony

maron:
A ja jeżdżę 2,7d i (tfu by nie zapeszyć!)nie zgadzam się ze złą opinią tych silników.Nalotu 260kkm w tym 100kkm moich i poza przepaleniem plecionek nie zaznałem problemów.Ale jeżdżę prawie wyłącznie trasy ze spalaniem 6 do 7l/100 w zależności od ochoty, choć prawie zawsze ochota jest i powoli nie jeżdżę.Myślę że podstawą jest dbałość,olej,filtry,paliwo i spokojne nagrzewanie.But dopiero jak temp wyjdzie z zielonego :-super

Eugene:
Również złego słowa nie powiem o 2.7D, poza uszczelkami za 10zł na wtryskiwaczach i zbliżającą się naprawą lub wymianą wspomnianej plecionki jest dobrze. Dużą róznicę poczułem po wymianie oleju na konkretny, na świeżo zalanym w aso czasem pokazywał się komunikat dpf full. Obecnie od kilku miesięcy zupełnie nic. Lać dobre paliwo i resztę płynów, pamiętać że to turbo z dpfem i będzie ok. Przyjemny silnik z dobrym momentem obrotowym i niewielkim spalaniem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości