Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF Polift Jaki silnik?

<< < (2/7) > >>

xsnailx:
-w poliftach dobry rozrzad jest po 2012 roku. mozna to zobaczyc mierzac lancuch przez wlew oleju.
-w 5.0 lpg to proteza zawsze bedzie jak w kazdym bezposrednim wtrysku. jakos to dzialac bedzie
-5.0 n/a ma hydraulczna regulacje luzu zaworowego i z tej calej rodziny nadaje sie najlepiej do lpg (przy tym fenomenalnie oddaje moc i ma latwy dostep od gory)
-by dojsc tam do swiec trzeba zrzucic kompresor z osprzetem (wyjatek 5.0 na)
-w 3.0 padaja plastikowe przewody z tylu silnika od chlodzenia glowicy (trzeba wymienic na nowe poprawione caly komplet)
-5.0 i 3.0 "zjada" srednio 1 pompe wody rocznie
to tak w telegraficznym skrocie
 

Amper:
Napisz proszę jakie objawy daje pompa wody kwalifikująca się do wymiany i jaki jest koszt takiej pompy?

Skąd masz dane, że aż tak często te pompy siadają? Pracujesz w serwisie, czy innym warsztacie obsługującym Jaguary?

Edit: Chyba właśnie znalazłem cenę pompy- 727zł. Trudne jest dojście do niej w silniku?

xsnailx:
objawy - przegrzewanie się silnika.
w serwisie nie pracuje. pisząc średnio to znaczy ze u jednego zje za rok a u drugiego za 3 - trzeba po prostu pilnować jej stanu
dojście - od przodu po zrzuceniu paska osprzętu i paska kompresora.
Czy są zamienniki - nie mam pojęcia niestety

kozyra5:
Czy ktoś ma może doświadczenie z 2.0t?
Po obejrzeniu kilku filmików z youtube dynamika wydaje się zadowalająca, tylko jak z awaryjnością?

rav:
Tutaj, o ile się nie mylę, jest zamiennik:

http://www.englishcars.pl/produkt-pompa-wody-c2z31587/3190

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej